Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nexar | użytkownik

imię i nazwiskoZygfryd adresRawicz zarejestrowany03.04.2007 @16:15:32 ostatnio na stronie22.08.2014 @13:17:42

Interesuję się poezją i prozą. Fotografia też już na dobre wkroczyła do mojego życia. Prowadzę dwie witryny internetowe na które serdecznie zapraszam.


Galeria Rawicza: http://www.galeriarawicza.cba.pl

Strona o moim oczku wodnym http://www.mojeoczkowodne.cba.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.galeriarawicza,cba.pl OnetSkypenexar27
digarty66 komentarze40 posty na forum17

komputer / sprzęt
Nikon D-80, D300s

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~basmaniek    12.08.2009 @06:41:40
witam Rawiczana fajne foteczki
zapraszam do mnie
~basmaniek    12.08.2009 @06:41:39
witam Rawiczana fajne foteczki
zapraszam do mnie
~mari00sh    28.06.2009 @12:54:17
masz świetną galerie i wiele umiejętności, będę tu zaglądał częściej
niech żyje Nikon
~KiBiS    06.05.2009 @22:35:29
Witam. Miło widzieć kogos z Rawicza zapraszam do mnie
_______
Zajrzyj do mnie i oceń moje zdjęcia... :D
~rejas90    31.01.2009 @15:35:44
witam, ja rowniez pozdrawiam
-okoterroru    18.01.2009 @00:25:23
A tak przy okazji znasz jakieś myki na tą Sigmę, bo mam ją od niedawna i jeszcze nie rozpracowałem?
-okoterroru    18.01.2009 @00:22:58
Konkretnie odnosisz wypowiedź do jakiegoś zdjęcia, czy ogólnie? Żebym wiedział nad czym popracować.Jeżeli przeglądałeś moją galerię, to nie ma tam żadnego makro sensu stricte, a jedynie zbliżenia, na które pozwalał ni mój sprzęt lub raczej w których ograniczał mnie mój sprzęt. Myślęo obiektywie makro, a jak widzisz jakąś Sigmę bo jakoś lubię tą firmę - chyba za nazwę.
~gredzia    04.11.2008 @19:39:48
Dziękuję za link. Zalogowalam się już i jestem
_______

---------------------------------------------------------
Rewelacja za rewelację ???

NO THANKS
~stray    02.11.2008 @18:40:57
dzięki za link, ale ja już wróciłam do Polski. pozdrawiam.
_______
don't hate the player, hate the game
^Martastokrotka    31.10.2008 @16:45:53
a dziekuje za link.
W wolnej chwili zajrze tam.
Pozdrawiam.
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
^Kazejin    22.08.2008 @11:56:17
Jak juz odpisuje sie na profilu;p tu niema powiadomien ze ktos mi odpisal pod swoim digartem pozdrawiam
~marcello2    11.05.2008 @14:19:11
też mi chodzi po głowie ten Tamron 90mm.... napisz coś więcej o użytkowaniu i wrażeniach...
~athene    25.04.2008 @22:05:17
Dziękuję za zaproszenie na Twoją stronę. życzę bystrego oka w fotografowaniu i otwartego serca i umysłu w pisaniu Aneta
_______
"Gwiazdy spadają w ręce tych, którzy patrzą w niebo" : )
~PZF    24.04.2008 @20:30:32
dlacego usunąłes zdjecie?
~Gajin    22.08.2007 @13:16:12
Dzięki za zaproszenie... przejrzę Twoje prace w wolnym czasie (czyli we wrześniu) i forum. Pozdrawiam.
~szewanach    03.08.2007 @21:47:06
Dziękuję za zaproszenie... Fajny pomysł. Jak tylko dobrne do domu i stałego internetu to tam zajrzę.
_______
Memento Mori
~rocheri    11.05.2007 @19:01:20
hej "taki sprzet" to ja mam od jakiś 2 tygodni wczesniej fociłam zwykłym kompaktem
_______
Moja foto galeria http://www.rocher-foto.com/

Moja firma: http://www.hornet-studio.pl/
~MalaMika    25.04.2007 @18:52:19
możesz ocenić moją prace też kota?
byłabym bardzo wdzięczna...
~orion70    20.04.2007 @18:03:46
dzięki z komentarz i ocenke , pozdrawiam
_______
'' Czerp z innych , ale nie kopiuj ich . Bądź sobą '' . Michel Quoist
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt